Onsdag

Imorgon kommer Celena hit och stannar tills på Söndag :) *glad*.. Saknar henne så förbannat mycket alltså!!
Så ska åka in och möta henne när hon kommer, ska dessutom köpa mina älskade skor som jag hittade förra Fredagen när mamma och pappa var här :).. Ska dessutom träffa Jennifer och fika eller nått sånt.. får väll se vad vi hittar på..

Och snart (hoppas jag) kommer jag iväg till Munkfors och handla eftersom det är en del som behövs i helgen ^^.. Ska köpa cigg över hela helgen och kanske lite sprit om systemet är öppet, annars får jag köpa det inne i Karlstad imorgon :)..

Om jag har tur så blir det att pierca sig på Lördag ^^.. Yay, äntligen!! Har ju snackat om att pierca mig sen jag var typ 15 eller nått, nu änligen händer det om Celena får tag på sin tång som hon behöver :)

På Lördag blir det att gå på teaterföreställning där min älskade syster Ana är med i :) Ska bli kul att se eftersom jag inte såg den förra :( tyvärr..

Nästa helg är det Geijerskolans dag, på Lördagen, så jag har tydligen anmält mig som frivillig att ha hand om Historia"hörnan" om man ska säga det så *suck* Jag vill verkligen inte >.< fattar inte varför jag sa att jag kunde då >.<... Varför kunde jag inte ha sagt att jag skulle vara upptagen med annat?? Fan ta mig själv!
Aja, får väll stå ut med det >.<..

Till hösten blir det i alla fall att gå här igen ^^ På Geijerskolan :D Ansökte idag så det blir att komma hit till hösten igen ^^.. Längtar verkligen eftersom jag inte vill åka hem igen.. men det blir ett måste, men så till Hösten blir det att komma hit igen ^^.. Inge mer med det alltså ^^..

Nä, nu ska jag försöka leta skjuts till Munkfors >.<.. OM det finns någon som kan skjutsa vill säga.. Annars vette fan vad jag ska göra alltså >.<..

Aja, har inge mer att skriva just nu..

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback