Onsdag

Ja, jag tror i alla fall att det är det, men är inte helt säker.. Dagarna går bara i dimma, jag är vaken men ingenting läggs på minnet. Är så förbannat trött precis hela tiden utan att veta varför, jag sover ordentligt och allt sånt men ändå är jag trött konstant..

Idag ska jag i alla fall ta mig in till Munkfors, rättare sagt om typ 20 minuter eller så, måste komma iväg till apoteket så att jag kan köpa de där grejerna som de sa till mig att göra när jag ringde till VC i Munkfors.

Känns som denna korta text tagit mig en timma att skriva, trots att det inte ens är det på långa vägar. Högst kanske 2 minuter, inte längre än så..

Usch, har bara lust att lägga mig ner på backen och sova, eller bara försvinna just nu. Allt känns så förbannat meningslöst och jag fattar verkligen inte varför... Är bara så jävla nere just nu så det är inte klokt!

Satt igår och skrev på min förbannade presentation som jag har nästa Onsdag, ska prata om klimatförändringen i 20 minuter inför samhällsklassen. USCH, ser verkligen inte fram emot det kan jag ju säga.. Satt i alla fall typ 3 timmar igår med denna, ute i hallen typ, där vi har bord och stolar.. från 21.30 och fram till 00.30... Var nära på att somna vid det bordet och ovanför mina böcker och allting.. SUCK!

Har flera gånger idag och igår att jag ska gå och dö på flera olika sätt, igår ville jag hänga mig och idag hade jag tänkt gå och lägga mig i ett dike och dö och så.. Får se vad det blir för något imorgon helt enkelt.

Aja, ska försöka hitta cigg någonstans ifrån hade jag tänkt, innan man ska iväg till Munkfors, annars måste jag vänta tills jag vart inne på Antons och handlat.

Uppdaterar imorgon eller nått om jag överlever allt detta!

Överfall och rövknull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback