Fy på mig!

Usch alltså, har inte uppdaterat min blogg på en månad nu, har bara haft så förbannat mycket saker att tänka på så har inte haft tid till att sitta särskilt mycket alls vid datorn, eller bara när jag har haft skolarbete att göra vill säga då.

Nu är det mindre än en månad kvar tills skolan slutar och jag ser verkligen INTE fram emot det eftersom jag kommer få flytta hem igen, det är nu bestämt, jag kommer att flytta hem till Sthlm *suck*..

Och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra till hösten, blir nog att plugga på komvux eller nått dret, bara för att ha någonting att göra liksom.. Men jag vill verkligen inte, ville söka till floristutbildningen men kommer inte ha råd att betala tillbaka hela beloppet på ett helt år..

Aja, annars har det väll inte hänt så mycket på skolan, fester och såna saker, förrutom då när det har varit plugg, vilket har varit den större delen av denna månad..
Påsklovet var jag hemma och ute på landet, vilket var väldigt skönt faktiskt :).. Träffa familjen och så igen, härligt värre, hade verkligen VERKLIGEN hemlängtan alltså, de sista dagarna var hemska verkligen, kunde inte annat än att önska att dagen skulle komma när jag åkte hem.

I morgon kommer mamma och pappa för att hämta saker härifrån som ska hem eftersom jag har så förbannat mycket grejer här.. Sen tar jag med mig det sista när jag har slutat.. Så det är inte särskilt mycket saker kvar här nu alltså.. bara det allra viktigaste mer eller mindre..

Nästa helg kommer Celena hit över hela helgen, det ska bli kul som fan :).. Har verkligen saknat henne.. har inte träffat henne sen senast hon var här eller nått, alltså ett bra tag sen..

Nu har jag även bestämt mig för att tatuera mig, Celena ska göra det när hon har färg och så.. Härligt värre ^^.. Äntligen liksom..

Snart är balen här också.. klänningen är fixad och så, men jag har ett dilemma.. Vita eller svarta kläder?? Har outfits för båda, men har gått över till Gotarstilen väldigt mycket nu, så är mer inne på det svarta, men liksom mamma och pappa har lagt ner pengarna på den vita så kanske borde ha den i alla fall??
Har iaf en dejt till balen nu, så behöver inte gå själv ^^..

Har inte så mycket mer att skriva just nu faktiskt.. Uppdaterar igen om något förutom plugg händer..

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback