Fan vilken helg!

Ojoj, skulle inte kunna beskriva denna helg med bara ett par ord kan jag ju säga.

Började med att Celena kom hit i Torsdags och så fort vi hade kommit till skolan typ satt det ett grogg glas i handen haha, vi drog över till Ceciliagården där vi var lite sociala med folk. Därefter var det typ efterfest hos mig med endast mig, Celena och Johan, vilken var väldigt kul faktiskt förutom att jag typ somnade hela tiden xD.. Johan försökte hålla mig vaken men det lyckades inte särskilt bra xD..

Fredagen var det fest igen, fast vi gick runt i nattkläder fram till sent på eftermiddagen då vi fixade iordning oss och drog till Katarina senare efter en förfest hos mig. Celena fixade mitt hår, vilket blev vääldigt fint måste jag säga :) Träffade lite nytt folk från Uppsala och så med. Hade det väldigt trevligt på festen fram tills alla bestämde sig för att dra ut och spela nattvollyboll som gick över till fotboll.. Då vart jag väääääldigt förbannad av någon anledning. Så Celena näst intill bokstavligen BAR hem mig för att jag hade druckit liite väl mycket xD..

Lördagen, fest nummer 3. Gick runt i nattkläder fram till eftermiddagen igen innan vi började fixa oss.. Klockan 19 var vi på föreställning som min syster Ana var med i, Riktigt jävla bra musikal måste jag verkligen säga! Och Ana Rockade verkligen!!
Efter det drog vi över till mig och förfestade lite innan vi drog iväg till grillfest med Anas klass. Och där sprang vi mellan Rektorsgården och Katarinagården stup i ett  tills vi slutligen stannade på Katarina.. Vid det laget hade jag slagit mitt ena ben när jag ramlade i en trapp, som vid det här laget är helt blått av blåmärken även fast jag inte hade druckit någonting typ. Men men.. Blev sen förbannad IGEN, och denna gång riktigt förbannad så vi drog till mig och slutade festen där.. Ana deckade i min säng (som vanligt ^^ haha) och jag försökte sova och försvann väll ett tag, för Celena väckte mig vid typ 9 tiden eftersom hennes buss skulle gå 9.50 mot Karlstad eftersom hennes buss mot Eskilstuna skulle gå 12.30 och ingen annan buss kunde ta henne dit i tid.. Och mina pengar hade försvunnit, bara sprungit iväg (som jag hittade sen >.<) så hon fick åka själv.. Jag gick och lade mig då och somnade runt halv 10 och vaknade halv 6 på kvällen :P..

Aja, det var min helg i alla fall :P

Tack för en bra helg Celena, visserligen kanske den slutade lite halvdant, men det var kul att du kom i alla fall.. Och vi ses ju snart igen om du kommer hit den första eller vad det nu är :) Och hoppas att du kan pierca mig då dessutom :)!

Och om svullnaden i handleden inte går över inom ett par dagar så måste jag ringa till VC i Munkfors för att kolla upp det, hoppas att det inte är nå större problem i alla fall.. Kan ju röra på handen ungefär som vanligt.. Förutom om jag skriver lite mer som i detta inlägg så får jag ont under pekfingret typ, mot mitten av handleden och pekfingerleden.. Så hoppas verkligen att det bara är en spricka och inget annat..

Fick dessutom en typ förfråga om jag vill stå modell för en piercingsida sen senare i sommar har jag för mig (?), klart som fan att jag tackade ja till det :), skulle vara så förbannat kul alltså :)!

Denna helg som kommer blir det i alla fall inget festande för jag får inte pengar förrän på Måndagen, då förhoppningsvis Janne kommer hit eftersom han ska vara min dejt till balen, om jag inte väljer att gå själv vill säga.. Som det känns nu så har jag ingen större lust att gå med någon OM jag ens ska gå :/.. Men men, får väll se hur det blir med den saken.. Och ska dessutom inte festa på balen heller eftersom jag har samhällspresentation dagen därpå >.<

Nu är det fan bara plugg som gäller, har en massa samhällsgrejer att fixa tills vi slutar, har ju bara trots allt typ 10 skoldagar kvar att fixa allt så >.<.. SUCK *PANIK*

Så snart blir det att lägga sig, om inte annat vila min hand som börjar göra rejält ont nu alltså :(.. Aja, uppdaterar nog när jag vet vad det är som är fel med min handled... Om jag orkar vänta tills dess, får se..

Ha de fint och god natt gott folk!
Puss och kram



Vill inget hellre än att vara hos min ängel just nu,
utan dig skulle jag aldrig orka med livet som det är!

Du har räddat mig så många gånger från mörkrets onda klor!
Orkar du rädda mig igen om jag faller??

Jag vet inte om jag orkar hålla huvudet högt ännu en gång,
fäll ut dina vingar och rädda mig...
Mörkret drar ner mig i sin famn,
den kväver mig mer än någonsin.

Tappar andan, allt försvinner,
mörkret tar över mitt huvud, min själ.
Jag vet varken ut eller in längre,
allt blir svart som natten.
Jag svävar i en dimma,
vet inte vad som är påriktigt och vad som är fantasi längre.

Snälla rädda mig från mörkrets sylvassa klor,
innan den drar med mig och gör mig till dess slav!


(Texten är skriven av mig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback