Fan för skolavslutningen :(

Nu vill jag fan inte längre sluta skolan :(.. Hela veckan har annars varit typ "Undra om jag ska ta och åka hem redan nu" men efter min och Anas Emotional moment innan middan så vill jag inte längre sluta :(! Fan vad jag kommer sakna alla mina kompisar, min "familj" här och allt annat :(! Jag vill verkligen inte :'(! Bara jag tänker på det tåras ögonen så förbannat mycket!

Och nu så kan inte min dejt till balen heller komma, hon som skulle ta hans pass på jobbet var tvungen att åka till sjukhuset så han måste jobba... Fast iof så underlättar det en del iaf, för jag vill nog hellre gå ensam till balen.. eller nått sånt... får väll se hur det blir.. Har ingen större lust att gå på balen nu alltså, när jag ändå vet att det mer eller mindre är en "avslutnings fest"..

Men men, finns väll inte så mycket man kan göra.. Pappa har ju köpt klänning till mig och mamma skor och allt sånt så det är väll bara att pallra sig dit.. Sen får man väll se vad man gör av kvällen.. Kan ju ändå inte dricka bort alla känslor eftersom jag har samhällspresentation på Onsdagen :( FAN, just nu går allt bara åt helvete typ..

Nä fy faan.. kan inte skriva mer för att jag bara börjar böla..
Uppdaterar när jag känner mig någelunda samlad igen, om det blir innan skolan slutar ofc :(

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback