Söndag

Söndag igen då, fastän det känns som om det vore Lördag idag faktiskt, enligt min mening i alla fall.. Och det SNÖAR ute igen *suck*.. Det har snöat mer eller mindre hela jävla dagen såhär långt, med ett par enstaka uppehållstillfällen när solen NÄSTAN tittat fram..

Idag har jag bara tagit det lugnt, tittat på lite filmer som jag köpte senaste gången jag var till Munkfors då jag tröttnat på nästan alla mina filmer jag redan har.. Så jag köpte 4 filmer "Good Luck Chuck" som jag aldrig tidigare sett och det är nog också en av mååånga filmer som jag garvar åt så mycket att tårarna sprutar.. Sen köpte jag även "Bridget Jones dagbok", "Margot at the wedding" (aldrig sett den och har ingen aning om vad det är) och sen klassikerna "Muriels Bröllop", älskar verkligen den filmen... Så kollade på Good Luck Chuck och Bridget Jones idag.. Kanske kollar på de andra två senare ikväll om jag inte har nått bättre för mig, vilket jag egentligen har med tanke på att jag inte har pluggat ett skit på hela veckan eftersom jag har varit sjuk..
Så borde egentligen sätta mig med Litteraturen, Historian och Samhällskunskapen också för den delen.. Har ett nytt prov i Samhäll rätt snart så måste svara på instuderingsfrågorna och grejs..

Snart ska jag fixa middag och sen ska jag titta igenom alla mina utbildningskataloger och kolla lite vad det finns för någonting jag skulle kunna plugga, antingen under hela sommaren eller i höst sen.. Får väll se vad det blir.. Och sen måste jag även börja planera på att börja packa lite smått eftersom det är mer eller mindre snart 2 månader kvar tills jag slutar här :(.. Så måste nog börja tänka på att packa ner det mest oviktiga som mamma och pappa kan ta med sig hem först beroende på om jag har lägenhet eller inte, vilket jag förmodligen inte har.. *suck*..
Jag vette fan vad jag ska göra på den biten alltså, funderar på om jag ska maila ner till gbg och fråga lite om deras ungdomslägenheter och sen gå vidare därifrån..

Aja, får helt enkelt ta dagarna som dom kommer.. även fast det inte är så många dagar kvar trots allt liksom.. Känns verkligen som om det var i går som jag började här, känns verkligen inte som om det snart har gått ett helt skolår, vilket känns jävligt tungt.. Men men, det har varit en helvetes erfarenhet det här.. Fast kommer nog inte söka in hit igen, just bara för att det nog skulle förstöra en hel del av detta år..
Huvudsaken är väll att kontakten mellan mig och "min familj" här på skolan kommer att hålla... Jag hoppas verkligen inte att jag kommer att tappa kontakten med någon av dem.. Det skulle vara så förbannat sorgligt eftersom vi har kommit varann så nära, som en riktig familj..

Nä, nog om deprimerande grejer nu, det är ju trots allt lite över 2 månader kvar.. Ska ta vara på den tiden som är kvar, så att ingenting går förlorat liksom..

Nä, nu ska jag städa litegrann och packa ner lite saker och sen är det dags att fixa middag..
Uppdaterar inom en snar framtid igen..

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback