Söndag

Så var helgen snart över.. Världens segaste och mest dödaste helg någonsin i mitt liv typ..
Det har inte funnits ett jävlaste skit att göra på hela jävla helgen, har mest bara suttit inne på mitt rum och inte gjort ett piss..

I Fredags var det världens snöstorm här, då det kom typ 10-15 cm snö >.<.. Men nu har det börjat smälta bort igen som tur är.. Nu hoppas jag verkligen att våren är på gång.. Orkar liksom inte med mer snö och skit.. Blir bara depp pga det..
Nä nu vill jag fan i mig ha vår!!!

Borde egentligen sitta och plugga, eftersom jag har Naturkunskapsprov nästa Fredag och ligger lite efter i litteraturen, har en uppgift som skulle vart inne i Torsdags som jag inte ens har börjat på ännu.. Måste dessutom försöka bli klar med skrivprojektet för denna termin.. som ska vara klar innan påsklovet, alltså om typ 1-1,5 vecka..

Funderar på om jag ska ta och städa lite inne på rummet så att jag blir av med liiiite energi i alla fall istället för att inte göra ingenting liksom... Har pysslat bort allting som jag köpt från Panduro senaste gången (tidigare i veckan) så finns ingenting kvar där att göra heller.. Har gjort en ring, ett armband, 2 hängsmycken för väskor eller jeans och dyl. Plus en massa julpynt som jag köpte eftersom det var slutförsäljning xD.. har gjort bort allting liksom, bara under dessa två dagar som varit..

Och den sista Twilight boken har jag fortfarande inte läst klart :O.. Förstår inte varför, har haft hur mycket tid som helst på mig men har inte läst ut den.. har typ 60 sidor kvar :S.. Jag måste vara sjuk eftersom jag inte läser nu när jag har haft tid till det :S..

Nu tycker jag faktiskt att pappa har varit väldigt duktig, han har varit utan cigaretter i 2,5 vecka, efter att ha varit rökare i drygt 45 år! Grattis Pappa ^^!
Har dessutom nu köpt hans födelsedagspresenter eftersom han fyllde år den 26 =) så han får dem när jag kommer hem över påsklovet..

Äsch, jag vette fan vad jag ska skriva mer alltså..
Har inte hänt ett endaste skit nu de här dagarna så..
Aja, uppdaterar väll när/om något händer >.<

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback