Seg dag

Somnade inte förrän runt 4 i morse för att jag fastnade i tredje Twilight boken x).. hahaha, får skylla mig själv egentligen, hade sagt till mig själv, klart och tydligt att jag inte skulle somna efter 1 i alla fall.. men boken var som vanligt så otroligt spännande och jag blev så förbannat upprymd att jag inte kunde lägga ner den :P..
Och nu har jag börjat läsa den fjärde boken med.. Helt omöjligt typ att lägga ifrån sig den med fan.. haha xD.. kan man blir så jävla besatt eller, ja tydligen ;).. Ska fortsätta läsa den när jag kommit hem igen från Munkfors.. Vill verkligen att böckerna ska hålla hur länge som helst, men nu har jag alltså läst ut nästan hela serien på 2 veckor :P.. alla tre tidigare böcker på 3 dagar per bok mer eller mindre inkl. frakttiden mellan dem med :P..

Det är nästan som om jag har blivit kär i Bella och Edward liksom haha :P.. Alltså båda två :D.. Det är det ultimata paret liksom och även om de har sina enorma olikheter så klarar dom sig igenom allt, det är bara så otroligt ...

Vaknade inte någongång innan 11 och insåg att jag hade missat Historia lektionen IGEN xD haha.. Så jag gick upp, eller ja, gick upp och gick upp, tog genast fram boken igen och läste ut den innan jag gick ut och rökte..
När jag sedan kom in och ställde mig för att steka ett par ägg som jag skulle äta till lunch på macka så åkte jag på ett hastigt blodsockerfall så var fan nära på att svimma.. Så jävla obehagligt när det händer.. så var tvungen att sätta mig i en av fåtöljerna i köket med huvudet mellan knäna och andas lugnt.. det gick över efter en stund jag kunde steka klart äggen, lade mig dock i sängen ett tag för att lugna ner mig innan jag kunde äta någonting.. Usch, hatar verkligen när jag åker på blodsockerfall bara sådär.. Har hänt några gånger tidigare och man vänjer sig aldrig liksom..
Aja, jag mår bättre nu i alla fall.. Fast är fortfarande så förbannat trött, men som sagt får jag skylla mig själv för det xD..

Nu ska jag snart iväg och handla litegrann, även fast jag handlade så mycket senaste gången jag var inne så måste man alltid fylla på litegrann varje vecka i alla fall.. Cigaretter behöver jag inte köpa förrän till nästa vecka i alla fall som tur är :)..
Ska även hämta ut ett par paket som jag beställt xD.. Snacka shopaholic ;)

Aja, inte så långt kvar till påsklovet i alla fall.. Imorgon är det 2 veckor kvar tills jag åker till Kopparberg där mamma och pappa hämtar mig och så drar vi ut till landetstället, såå underbart det ska bli ^^..
Och när jag kommer till Sthlm så ska jag och mamma ta och åka någonstans för att kolla på balklänningar.. Den jag har hemma är bara att glömma, jag tänker inte ha den på mig.. Vill ha något champagnefärgat med svart spets på :).. Tycker det är så förbannat jävla fint :)

Märkte precis att det har börjat sticka i mina ärr på armarna efter mina självdestruktiva tider, alltså det sticker och kliar även fast det är hur länge sen som helst jag gjorde något senast.. Just nu känns det som om jag hela tiden har långa hårstrån som kliar på dem även fast jag inte har det :S.. Fattar inte vad det kan vara.. Någon som varit med om något liknande??

Aja, bäst att sluta blogga nu så att det bara är att sticka när Ana kommer över eller smsar att hon är klar på middan.. Jag ska inte äta middag på skolan idag eftersom jag inte riktigt vågar med tanke på risk för blodsockerfall idag.. Så ska köpa mig en liten påse med naturgodis när jag är och handlar, kanske får bukt på detta då =).. Hoppas iaf det, annars blir det väll att kontakta VC..

Uppdaterar nog senare ikväll eller kanske imorgon igen, beroende på om jag har något att skriva om :)..

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Celena Eklund

Dina "sår" börjar läka då. Jag har likadant ")

2009-03-27 @ 22:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback