Helt otroligt

Alltså jag är chockad över mig själv..
Vaknade 6.30 typ, alltså för över 1 timme och 20 minuter sen och jag bestämde mig för att gå upp istället för att somna om. Jag vet inte varför, det kändes bara så konstigt att vakna så tidigt.. Även fast jag är dödstrött så tänker jag inte lägga mig igen, då kommer jag nog inte upp förrän vid lunch och då kommer jag vara tröttare än jag är nu..

Har inte lektion förrän klockan ett så vet inte riktigt vad jag ska göra för att hålla mig sysselsatt... Kanske ska klippa mig litegrann, håret börjar bli lite väl långt nu känner jag, det når nästan ner till axlarna..
Sen ska jag väll sitta och plugga en stund antar jag.. Inte för att jag vet vad jag ska plugga förnågot.. men men.. Annars får jag väll sätta mig och exprementera lite med smink, någonting nytt hade jag tänkt.. istället för att bara ha samma stil hela tiden..
Den senaste tiden har jag bara haft en naturlig stil, med poundation, puder, kajal under ögonen och mascara på det och ibland även lite rouge.. Så nu hade jag tänkt någonting mer färg.. Och sen ska jag göra något med håret också, en ny frisyr kanske?

Aja, nått hittar jag väll på... Sen ska jag läsa lite Twilight igen ^^ hehe.. Fatta besatt man kan bli av en bok alltså, förstår det inte riktigt själv ^^...

Hoppas på att jag får de två sista böckerna i serien idag, så att jag kan börja läsa dem också ^^.. Längtar verkligen, vill veta vad som händer mellan Bella och Edward eftersom det slutade som det gjorde i andra boken ;) hehe..

Aja, ska väll sluta blogga nu tror jag, finns inte så mycket mer att skriva om..
Men uppdaterar nog när skolan är slut, eller om jag blir uttråkad och bloggar innan lunch, får väll se helt enkelt :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback