Författarbesök

Fan vilken lektion alltså, hade Litteraturs lektion från 13 fram till 16, där vi hade författarbesök av Jan Verner Carlsson.. Fan vilken cool snubbe.. Jag brukar inte vara särskilt entusiastisk när författare ska prata om hela sitt liv och sådär.. Men detta vad fan riktigt förbannat intressant måste jag säga..
Det går inte att förklara hur intressant det egentligen var, utan man måste ha varit där..

Visst, jag har många projekt som jag gärna vill ha gjort, så att de kan publiceras och så.. Och efter den här lektionen har åter fått igång min hjärna på det sättet som den var för ett antal år sedan.. Nu har jag åter fått gnistan till att slutföra projekt som jag har påbörjat.
Ska bland annat börja fixa med min diktsamling, så att jag kan få den publicerad, visst, det krävs mycket arbete men va faan.. har man gett sig fan på att det ska gå så kommer det gå i slutändan, inge mer med det liksom!

Så nu jävlar! Efter middan ska jag snacka med kusinen som jag skrivit en bok tillsammans med och börja planera och prata om ändringar och såna saker, så att boken äntligen kommer att komma ut...

Jag har dessutom gett mig faan på att jag ska lyckas som författare, jag ska inte behöva jobba som någonting annat, förrutom om jag verkligen inte vill, bara det att om jag nu ska jobba med någonting annat med, alltså ett riktigt yrke, så kommer jag inte ha lika mycket tid till att skriva.. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra nu alltså.. Men men, det löser sig förr eller senare ändå ^^ bara man ger sig fan på't ^^

Och så har jag dessutom ett skrivprojekt som ska vara klart i slutet av nästa vecka, så måste verkligen trampa på gasen så att den också blir klar.. Så när jag diskuterar med kussen så ska jag mest bara anteckna så att jag kan börja jobba med boken så fort skrivprojektet är klart :)..

Men nu är det bara skrivandet som gäller och ingenting annat, punkt slut.. eller jo visserligen blir det helt klart annat också, men det är skrivandet jag verkligen ska satsa på i yrkes väg, även fast det kommer bli en lång och svår väg att få saker och ting publicerade..
Om inte annat får jag försöka få jobb hos någon tidning eller någonting och börja därifrån..

Fy faan vad pepp jag är nu när det gäller allt som har med skrivandet att göra, jag blir så förbannat glad när det är så :D.. Fint väder, pepp som fan på att få saker och ting klara och en massa annat :D.. Ojojoj!

Aja, har inte så mycket mer att skriva just nu, uppdaterar nog kanske ikväll om jag har tid till det :)..

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback