Usch för Måndag

Har varit borta mer eller mindre hela dagen, så förbannat trött och helt jävla död pga den här dumma värmen! Varför i helvete ska det vara så förbannat varmt??

Förra Tisdagen var det ju bal, det var rätt kul faktiskt måste jag säga, jag fick min dejt dit som annars hade gått åt helskotta, men men. Först blev det fotografering, där vi tog gruppfoto på hela "familjen" förutom på Daniel som inte var med på balen alls, sen tog Svenne och Ana bild och Jag och Johan som var min dejt. Tog även bild med Ana och Jocke ^^.. Hoppas att man får kopior på de fotona, skulle vara riktigt kul som ett typ kom ihåg grejs :)
På festen efter balen blev det lite för mkt att dricka även fast det var förbannat kul! Ramlade och slog sönder mitt knä som jag helgen innan hade skadat redan.. Så hela mitt ben var både blått och rött xD men men, shit happends.. Sen på efterfesten lyckades jag decka i en av Katarinagårdens soffor, tror det var i Bruna köket xD hahah.. fan, det är riktigt illa, har aldrig lyckats decka förrän efter den helgen då Celena var här :P.. Då deckade jag 2 gånger xD
Men men, det var iaf riktigt förbannat kul alltså =)

Aja, i helgen har det inte hänt så mkt.. Har mest packat och städat lite smått inne på rummet eftersom det bara är några dumma dagar kvar tills vi slutar och ska åka hem.
Jag och Ana hade en "mys"-kväll igår, det blev inte så mycket mys eftersom det var så förbannat varmt och ingen orkade göra någonting alls typ. Det slutade med att vi gick till kyrkogården lite över 22 på kvällen eftersom det är så ljust ute nu, och vi snackade o snackade och snackade.. Vilket faktiskt var rätt kul :)

Annars har jag inte gjort mycket, dels pga av värmen och dels för att jag är så trött på det mesta just nu. Vill inget hellre än att bara åka hem och få detta överstökat samtidigt som det kommer bli så otroligt kul att umgås med sina vänner här på sista dagen, fan vilket bölparty det kommer bli mellan mig och Ana om inte annat. Fast vi ska träffas i sommar ett par gånger iaf.. Ska ha grillfest ute på landet så det blir att ta hit familjen här och bara umgås och sådär, ska bli riktigt härligt!

Idag har det inte hänt mycket, har bestämt mig för att skita i plugget helt den här veckan faktiskt, ska inte göra ett jävla skit, förrutom att jag ska på litteraturen på Torsdag, resten skiter jag faktiskt i nu, finns ändå ingenting att göra åt frånvaro m.m. eftersom det ändå är sista veckan!
Hmm.. Jo vi har börjat städa i hela huset nu, tydligen ska jag rengöra spisen, ungnen, och bakom skiten samt fläkten, och rengöra alla dörrkarmar.. Annars är mitt jobb gjort liksom, så då kan jag städa klart inne på mitt rum, hur nu det ska gå till när man har så förbannat mycket packning som ligger överallt >.<.. Aja, what to do, what to do?

Har kommit fram till att jag kommer vara helt jävla bankrutt under sommaren, har inte fått nå jobb och hela mitt sparkonto samt bankomatkonto är i princip tomma, har typ 400 kronor kvar TOTALT och det kommer antagligen gå till nån jävla räkning någonstans.

Nä, undra om man ska kolla igenom kyl och frys och se vad som ska slängas och vad som ska med hem? Kanske vore en bra idé eftersom det snart ska städas där med liksom..
Hmm.. undra om man ska ta och värma en Billys innan jag sätter mig och kollar på film, fast först ska jag ta och hänga upp tvätt, skönt att ha fått det gjort eftersom tvättmaskin annars varit upptagen 24/7 i snart en hel vecka >.<..  Behöver iaf inte tvätta mer nu förrän jag kommer hem igen.

Aja, uppdaterar nog en gång innan jag åker hem igen :) Om inte så skriver jag när jag har kommit hem!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Celena

Jag tål inte heller värmen xD <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback