Tisdag

Jahapp, hmm.. vet egentligen inte varför jag skriver, tycker inte att det finns speciellt mycket att skriva om just nu.

Midsommar firades här i Kungsängen tillsammans med Mostrar och kusiner plus kusinernas hund, fast det kändes verkligen inte som midsommar firande kan man ju säga, tyckte mest att det bara var nå jävla flum hela grejen på nått sätt. Aja, bättre det än att bara fira den med mamma, enligt min mening, fast det kanske hade varit mysigt det med, vem vet.

Nu är det bestämt, jag ska gå på Geijerskolan i ett år till. Mamma har fått mig så jävla motiverad till det så det är inte sant. Hon sa att om jag klarar det här året och de ämnen jag väljer, så ska hon hjälpa mig att fixa ett studielån till floristutbildningen i Västerås till året därpå. Känner mig så förbannat jävla pepp! Nu ska jag verkligen klara detta alltså, inge mer med det.

Nästa helg, eller helgen därpå åker jag ut till Yxsjöberg och ska stanna där en hel månad, 2 av veckorna med pappa och sen kommer mamma dit när hennes semester börjar.
Pappa börjar sin pension då typ, eller egentligen från och med den 1:a augusti är han pensionär men eftersom han inte ska jobba något mellan semester och pension så börjar hans pension den 1:a juli redan :).

Nu har jag bestämt mig för att börja samla på Tim Burton saker, allt som har med hans filmer och honom att göra ska jag försöka fixa, jag vet, det är så förabannat mycket och det mesta måste beställas från USA, men då har jag i alla fall något att kämpa om, och det är verkligen någonting jag vill göra så inte mig emot direkt :), ser verkligen fram emot att få samla på någonting igen.. Har bara typ 6 filmer och 2 böcker med honom så far och har precis köpt TNBC brevpapper.. Annars har jag typ ingenting så det är bara att sätta fart ^^.. Sen handlar det ju en del om pengar med, men va fan, som nu i sommar, det jag sköter i hushållet medan mamma och pappa jobbar får jag pengar för, bättre det än ingenting ffs ^^.. Ska åka in till stan med mor min innan skolan börjar igen så ska jag se om jag hittar någonting då, jag vet att det ska finnas en del saker men får se vad det kostar och hur mycket pengar jag har.. Jag ska iaf köpa lite grejer, punkt slut!

Det blev visst lite att skriva i alla fall..
Dock har jag ingenting kvar just nu, så uppdaterar när jag har nå nytt..

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback