Skolavslutningen o annat

Ja, nu har jag varit hemma i drygt 2 veckor, det har väll varit helt okej so far, inga större problem måste jag säga. Fast jag saknar alla mina vänner, min familj :(..

På avslutningsdagen blev det samling i det som skulle vara "aulan" där jag och Ana satt bredvid varandra o höll varann i hand när det blev lite småböligt under talen och så.. Sen blev det att säga hej då till en massa folk, jobbigt som fan blev det verkligen, då man fått en del vänner på skolan, fast jobbigast blev det när jag sade hej då och såg mitt ex åka iväg, jag bröt ihop totalt tillsammans med Ana utanför Lenngren :(.. Och ännu värre blev det när Ana skulle åka iväg senare på kvällen, men vi fick ha vårat filmmys i alla fall, tittade på ett par filmer inne på mitt rum tillsammans med Svenne innan hon skulle åka :).. Men fan vad jobbigt det blev, en massa jävla bölande och kramande och skit.. Fast vi ska ju ses i sommar litegrann och höras i telefon minst en gång i veckan har vi sagt..
Sen blir det ju att jag ska ha grillfest ute på landstället någongång i Juli tillsammans med familjen om de kan komma, måste bara bestämma mig vilken vecka och helg det ska bli av så att jag kan säga till mamma och pappa att de inte får vara där..

Nu består mina dagar av bara typ lata och grejer, har så jävla mycket skit inne på mitt rum att jag knappt hittar någonting längre, måste verkligen storrensan allt jag har.. annars vette fan hur jag ska få ordning på allt.. Och sen måste jag ju packa om litegrann när jag ska tillbaka till Ransäter till Höstterminen.

Tydligen har det blivit något fel med min adressändring, så all min post kommer till skolan fortfarande, har inte fått någon post på snart 2 veckor, så mailade till skolan och fick veta att min post har hamnat där, så de ska skicka allt hit på mammas namn, hoppas jag, då är det i alla fall säkert att jag får dem.

Imorgon kommer Celena och hennes familj hit över Midsommar, eftersom pappa och Sami åker ut till landsstället för att festa så kommer tanterna hit, så ska vi äta gott och dricka vin o grejer :) ska bli äkta mys.. Synd bara att jag inte kan fira midsommar med Ana och de andra, hade föredragit det faktiskt.. men men, nu blir det Celena, hennes syster och min moster plus deras hund, och sen min andra moster, vad jag vet so far.. Vet inte om det blir nå fler..

Jag har lyckats gå ner 4 kilo sen jag vägde mig sist, väger nu 60 kg och äntligen börjar jag tycka om min egen kropp, vilket jag inte har gjort på väldigt länge, om ens någonsin faktiskt..

Har minskat ner på rökandet, röker högst 4 cigg om dagen om jag fuskar, annars är det sagt, mamma köper cigg åt mig om jag röker 3 cigg om dagen, så att paketet räcker i 7 dagar. Aja, nu orkar jag inte skriva mer.. Uppdaterar nångång igen, kanske till helgen eller senare nästa vecka. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback