O de bara pissar >.<

Fan hela dagen har det mer eller mindre pissat, om jag var trött tidigare så är jag tröttare än tröttast idag. Skulle gått upp 7.30 i morse eftersom jag skulle läsa igenom naturkunskapsboken inför provet jag skulle ha klockan 9. Kunde inte sova inatt så fick inte mer än kanske 4 timmars sömn... SÅ JÄVLA PERFEKT innan man ska ha prov. Försov mig med 10 minuter då min lärare *döda han* kom och knackade på, det jag absolut inte behöver precis efter att jag har vaknat är att se hans fula tryne >.<.. Men fick godkänt på provet i allafall, som tog typ 15 min att göra.. *pustar ut*..

Så nu är jag tröttare än tröttast i världen, plus att jag har migrän, plus att jag har tappat mitt ciggpaket (som tur var köpte Jocke ett paket till mig när han var till munkfors men iaf).. Och inte nog med det var både Svenne och Johan tvugna att reta upp mig ännu mer precis efter min dampattack över det förlorade ciggpaketet xD.. Fy fan säger jag bara :P..

Nu har jag i alla fall städat min del av det som ska städas, förutom mikron, vilket jag får ta innan kontrollanten kommer och kollar klockan 16. Vet inte om jag borde plocka ut alla mina grejer från rummet så att hon kan kontrollera allt ordentligt eller om det får vara.. ska nog plocka ut det mesta i alla fall :).. Hoppas på att jag får godkänt så att jag får mina 600 kronor som vi betalade i deposition vid skolstarten.

Nu har de satt upp lapp i skolan om att man kan få bilderna från balen på skiva eller usb så jag skrev upp mig och hoppas på att jag får dem :) Skulle verkligen vara kul som fan att ha det som minne liksom :)
Och sen hoppas jag att alla kan komma på grillfesten i sommar :) Jag vet att de ska försöka om de har pengar och är lediga från jobb osv, så jag hoppas verkligen att alla kan komma då, då blir det bara "familjen" på skolan och kanske några till.. får se :)

Aja, så är det bara imorgon kvar och mer eller mindre ALLA mina kompisar åker hem :'( *gråter*.. Bara jag kvar på skolan av "familjen" tills på Lördag verkar det som :( *suck*..
Har bara typ samling i "aulan" klockan 10, sen lunch och sen är det inge mer skola för detta skolår.
Just nu vill jag inget hellre än att bara åka hem, orkar inte vara kvar här!

Aja, ska nog fortsätta städa undan grejer och kontrollera själv så att allt ser rent och fint ut :)

Uppdaterar kanske imorgon igen, lär nog bli väldigt ensamt så kommer inte ha så mycket att göra liksom =/..
Aja, får väll se..

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback