Ute på landet

Nu har jag inte uppdaterat på över en månad, om inte två till och med. Och det börjar bli jobbigt att inte skriva blogg faktiskt. Mentalt börjar det bli extremt jobbigt så behöver skriva av mig litegrann.

Har varit ute på landet de senaste tre veckorna, första veckan var jag här helt själv i fem dagar. Pappa skjutsade hit mig och på fredagen, åkte på söndagen och kom tillbaka tillsammans med mamma på fredagen efter det. Det var en hemsk vecka minst sagt, regnade 95% av tiden jag var här, så det blev inte så mycket gjort alls kan man ju säga. Efter det har det inte regnat lika mycket alls, förutom de senaste dagarna. Men men, shit happends, åker ju hem i morgon så..
Ska verkligen bli skönt att komma hem igen, har sovit så förbannat konstigt den senaste veckan här ute så jag vet inte vad.. Fast riktigt skönt har det allt varit med. Har fått en del saker gjorda, däribland har jag byggt en blomsterbänk till mor min, med 9 lådor som täcker en hel sida av våren uteplats där vi har utemöblerna (ingen terrass eller nått sånt). Skulle egentligen ha byggt ett lusthus men det sket sig helt och håller eftersom pappa inte trodde ett skit på att det skulle gå.. Så det får fan i mig vara liksom.

Sen förra Torsdagen har mina mostrar och kusiner varit här, de åker hem imorgon de med, Riktigt kul har det också varit, fast lite mycket dock eftersom de har varit här hela dagarna mer eller mindre. Men det har varit kul att ha lite annat folk här med, har hittat på väldigt mycket grejer ändå. Helt underbart när det har varit fint väder, förutom att man bränt sig ett antal gånger och så..

I morgon blir det att åka hem som sagt, ska vänta på att få brevet från CSN som säger om jag får studiestöd eller ej till nästa skolår, får jag det inte så blir det ingen Geijerskolan *suck*, delvis vill jag verkligen dit igen, men samtidigt så vill jag det absolut inte, jag orkar bara inte.. Fast ja, jag vette fan, allt är så förbannat osäkert så jag vet inte vad. Skulle nog hellre plugga på komvux eller någonting sånt just nu.. Orkar inte med någonting annat och har ingen motivation heller för den delen liksom.. Lite jobbigt när man inte vet vad man ska göra..

När jag kommer hem så blir det att som sagt vänta på brevet från CSN, sen blir det att packa om jag nu ska till Ransäter igen, sen blir det att träffa lite kompisar, ska bland annat till Gnesta och festa, ska in till Stockholm och träffa Roman och Tommy om allt går som det ska.. Sen ska jag även träffa Janne <33 som ska komma hit innan skolan börjar igen =) Längtar verkligen som fan till allt detta, speciellt att få åka till Gnesta och sen träffa Janne =).. Ska bli så enormt jävla roligt alltså ^^..
Och på Tisdag blir det att åka iväg till Halstavik eftersom min yngsta kusin fyller 10 :), så blir att umgås med morbror o hans familj och deras hundvalp som de nyss har fått :)..
Därefter ska Celena följa med mig hem och stanna tills på Torsdag..

Nu har jag och Celena bestämt oss för en sak, vi ska flytta till Gbg senare, om några år, jag lär nog flytta dit tidigare, men iaf så ska vi flytta dit.. Vi ska skaffa hus tillsammans, med trädgård och eget orangeri och en massa roligt ^^.. Ska bli så enormt jävla roligt alltså, vi har planerat typ allting redan och i september blir det att åka ner dit och åka runt till olika ställen och kolla runt en massa ^^.. så att man vet var man kan tänka sig att kunna flytta ^^.. Får bara skaffa boplats under tiden vi ska vara där, drygt 10 dagar =)..

Aja, nu ska jag gå och lägga mig, är så enormt jävla trött så jag orkar inte vara vaken längre.. Ska nog läsa en stund och sen lägga mig.. Som sagt så sovit väldigt dåligt..
Uppdaterar igen när jag är hemma =)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback