Snart åker man hem *längtar*

Bara idag och imorgon kvar, sen sitter jag på bussen hem till Stockholm, där jag ska vara över hela Påsklovet, eller ja till vissa delar i alla fall.. Saknar verkligen min familj, har inte träffat dem sen sportlovet, vilket är drygt 6 veckor, kanske lite mer än så, vet inte riktigt.. Fan vad jag längtar efter att få komma hem och träffa alla igen.
Så åker 10.25 från skolan och 12.15 från Karlstad, är i Sthlm 16.50 typ :)

Fick ett påskkort av min moster idag, det fick mig nästan att längta hem ännu mer, men som tur är så är det inte så långt kvar tills jag får träffa alla igen :)

Igår och idag har annars varit väldigt pissiga..
Igår var jag förbannad och irriterad på allt och alla mer eller mindre, var nära att slänga tallriken med mat i golvet på lunchen bara för att liksom.. Jag vet inte varför jag har varit så förbannad.. Det har varit fint väder, inga som helst problem med någonting, så ska man gå runt och vara förbannad och bli irriterad på allt..

Och idag har varit mer eller mindre likadan, förrutom att jag vet varför (till viss del) jag har varit sån.. Kan fan inte hitta någon balklänning till balen, hur mycket jag än letar så hittar jag ingen som jag vill ha, eller annars så kostar de så förbannat mycket.. Så jag har letat rätt på adresser och sånt som jag och mamma ska besöka under lovet har jag bestämt :).. Vissa ligger i sthlm medan andra ligger lite närmare där vi bor :)..  Hoppas verkligen att jag kan hitta någon, annars går jag fan i mig inte på balen, inge mer med det liksom..

Helgen har väll varit rätt hit och dit.. Festade som fan i Fredags, blev inte att komma i säng förrän 8 på morgon, eftersom festen, eller ja, efterfesten eller vad man nu ska säga, var hos mig och de sista personerna gick halv 8.. Haha, förstår inte hur 5 pers fick plats i min säng xD, riktigt mys var det i alla fall, även fast mer eller mindre alla slockande hela tiden mot slutet ;)..

Mitt skrivprojekt är i alla fall klart nu, ska få tillbaka den imorgon, kopierad och klar så att jag kan ta med mig den till Sthlm och ge den till mamma och pappa :).. Har designat framsidan och titelsidan helt själv, känner mig så förbannat stolt över mig själv ^^ hehe..
Jag trodde fan inte att mina päron skulle läsa igenom hela det förra skrivprojektet men de gjorde dom :), känns faktiskt bra, och att de gillar det jag skriver, tycker det känns så bra :)..

Aja, nu ska jag ta och fixa en massa i köket, måste laga till saker av de grejer som kommer bli gamla under lovet och som jag inte kan ta med mig hem..
Uppdaterar kanske senare idag igen eller nått, har fortfarande litegrann att skriva av mig så :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Celena!

Du suger på att uppdatera din blogg xD Bara så du vet det ;D PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback