Jahopp

Hmm.. vet egentligen inte varför jag skriver.. Borde sitta och plugga istället men kan inte koncentrera mig alls, och jag förstår inte varför =/.. Har så mycket plugg att jag verkligen verkligen borde plugga.. Har naturkunskaps prov på Fredag och har en hel bok att läsa igenom.. Ska ha läst ut den imorgon när mamma ringer runt 20. Sen har jag en historiauppsats som skulle vart inne för 3 veckor sen eller nått som jag bara har börjat med >.<... Plus att jag måste komma på någonting att skriva till Antologin på litteraturen till nästa vecka.. Som tur är, har jag i alla fall gjort klart skrivprojektet som också ska vara klart nästa vecka =) så det är ur vägen i varje fall :)

Igår var det världens segaste dag typ, somnade om och om igen typ hela tiden på eftermiddagen, det var nästan så att jag missade middan haha.. Och inte nog med det så väcktes jag av att två nötter kom och störde mig för att de ville ha sig xD.. Sånt får man stå ut med när man umgås med nötter som Jocke och Johan ;) hehe.. Men det var kul i alla fall, behövde verkligen det om man säger så eftersom jag har vart lite nere de senaste dagarna =/..

Idag är det verkligen FINT väder ute, solen skiner som den inte gjort på jag vet inte hur länge, sen November eller nått i alla fall.. Känns verkligen som om det är vår nu i alla fall, utan några förbannade undantag denna gång.. Snön smälter som smör i solsken.. även fast det är en del snö kvar så känns det sååå bra =)

Imorgon bär det av till Filipstad, eftersom vi läser om Nils Ferlin just nu på litteraturen, men jag vette fan om jag ska med.. Sover så förbannat dåligt på nätterna så jag vet inte vad.. Är så trött så nickar till typ hela tiden.. Får se om jag åker med imorgon eller inte, troligtvis inte men men, får se..

Ska nog snart åka iväg till Munkfors och handla. Skulle egentligen åkt igår men då var det verkligen illa nog att jag var så förbannat trött, tröttare än jag är idag iaf.. Så idag blir det att åka iväg och "stor" handla.. Och sen ska jag även till systemet en sväng ;) hehe.. Ska festa i helgen oavsett om någon annan ska festa med mig eller inte liksom.. Jag ska bara festa ^^.. Även fast jag inte har så mycket pengar kvar efter alla räkningar xD..
Och sen får man väll se vad det blir för roligt att göra efter det.. Ska nog bara ta det lugnt och FÖRSÖKA plugga, får se hur bra det går egentligen..

För inte så längesen idag satt jag och kollade på en dokumentär på svtplay som visades på svt 2 igår.. "Vampyrskräckens offer".. Så jävla intressant det var alltså, har nog aldrig sett en intressantare dokumentär förut, ska titta på den senare ikväll igen eftersom den hackade så förjävligt när jag såg den tidigare..

Fick veta igår att en av sångarna i Sonic Syndicate ska hoppa av bandet, eller om han redan har gjort det :(, min favorit i bandet dessutom, Roland.. Hur kommer det att bli nu liksom?? Ska försöka ta mig till P&L i sommar för att se hela bandet tillsammans en sista gång då han tydligen ska vara med på alla utsatta datum i alla fall, som tur är! Nu ska jag bara få ihop pengar till en biljett, om jag inte blir volontär såklart, väntar fortfarande på svar :)..

Aja, har väll inte så mycket mer att skriva just nu vad jag vet.. Sitter och fryser som ett förbannat as just nu, kanske för att jag är så trött som jag är >.<.. Fast kryper jag in under täcket lär jag somna som jag gjorde igår >.< haha.. USCH!!

Aja, uppdaterar väll senare någongång eller om jag gör det imorgon eller om några dagar, får väll se helt enkelt :)..
Ha de fint!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback